:夏天是没有理由的 ~

2009-04-14

头转向左上方。

这是一条我喜欢的路。
从宿舍到九号楼必走的路。
习惯出了大门(伴随着保安叔叔的“下车下车”声中)穿过马路。
一直靠左边的那条盲道走。
然后一直走一直走直到三叉路口。
再穿过马路进学校。

期间。
头毫无疑问的向左上方看齐。

树枝。叶子。花朵。天。房子。
还有飞来飞去的小鸟~
你们都都都都都好美好~ TAT 。
你们给我的颜色我都觉得好感动~

这条路我走的时间~
其实可以倒数了…

我会舍不得的。

 




凤凰205A  fuji100 在转塘的路上。

4 条评论:

  1. How come your blog has a German title? I enjoy your photography. Unfortunately, I don't understand Chinese though, so I have no clue, what you are writing about.
    ~ God is to be found in details.

    回复删除
  2. TwT aHa.~ i'm very happy you like my photo ~~~ Hmm ~
    my teacher told me this German title .and i like it very much ... cause " God is to be found in details." makes me feel ~ life is beautiful , from something small sweet ~
    (oh ~ i hope you will
    see it )

    回复删除
  3. 我第一台相机也是205A.我只用来拍过一卷黑白照片。关于我的幼儿园。

    回复删除
  4. 黑白 幼儿园。
    好美好。TAT

    回复删除

niCe tO cOnnect 。

我的照片
Hangzhou., China
huqindi_12@hotmail.com